Darba laiks:
Pirmdien - Piektdien       9:00-19:00
Sestdiena                         10:00-16:00
Svētdiena                          Brīvs
Kontaktā informācija
(+371) 296 22228

        info@dacota.lv

Rīga, Vienības gatve 136a, LV-1058.

TSI I FSITehnoloģijas nestāv uz vietas, tai skaitā arī automašīnu ražošanas tehnoloģijas. Šobrīd praktiski visas Volkswagen koncerna automašīnas (Audi, Škoda, Seat) ir aprīkotas ar degvielas tiešās iesmidzināšanas motoriem FSI un TSI (Fuel Stratified Injection - degvielas slāņu iesmidzināšana). Šo tehnoloģiju izmanto arī daudzi citi ražotāji.

Benzīna tiešās iesmidzināšanas sistēmas atšķirība no sadalītās iesmidzināšanas sistēmas ir tāda, ka tiešās iesmidzināšanas sistēmā sprausla ir izvietota tieši sadegšanas kamerā, bet sadalītas izsmidzināšanas sistēmā - ieplūdes kolektorā. Šī tehnoloģija ļauj samazināt degvielas patēriņu un samazināt izplūdes gāzu toksiskumu.

Pastāv divas galvenās gāzes iekārtas uzstādīšanas motorā ar tiešo iesmidzināšanu jautājuma realizācijas:

  1. Iztvaikojušas gāzes iesmidzināšana ieplūdes kolektorā, izmantojot atsevišķu gāzes sprauslu.

Sistēma ir analoģiska gāzes iesmidzināšanai ieplūdes kolektorā ar tradicionālo sadalīto iesmidzināšanu, kad benzīnu padod ieplūdes kolektorā. Šīs sistēmas īpatnība ir tāda, ka benzīna sprauslu drošai funkcionēšanai caur tām vismaz minimālā daudzumā benzīna sprauslas dzesēšanas nolūkos jāplūst degvielai, jo sprausla atrodas tieši sadegšanas kamerā. Gāzes iekārtu ražotāji eksperimentālā ceļā noskaidroja, ka benzīna sprauslas dzesēšanai pietiek ar 10% no sprauslas nominālās ražības. Tādā veidā automašīna darbosies ar gāzes un benzīna maisījumu (10% benzīns, 90% gāze).
Trūkums - bez gāzes tiek patērēts arī benzīns.
Priekšrocības - absolūti korekta motora darbība visos režīmos.

  1. Šķidrās gāzes iesmidzināšana tieši sadegšanas kamerā, izmantojot standarta benzīna sprauslu.

Ar aizstāšanas ierīces palīdzību benzīnu pirms augstspiediena sūkņa aizstāj ar šķidru gāzi, tādēļ sadegšanas kamerā tiek padots nevis benzīns, bet šķidra gāze. Atšķirībā no iepriekšējās tehnoloģijas benzīna sprauslas netiek izslēgtas, jo benzīna īpašības atšķiras no gāzes īpašībām, tādēļ pareizai maisījuma sagatavošanai gāzes vadības bloks emulē standarta devēju, kas atbild par siltuma atdeves korekciju, signālus. Tādā veidā visos dzinēja darba režīmos tiek panākts optimāls maisījuma saturs.
Trūkumi - augsta cena.
Priekšrocības - dzinējs darbojas vairāku degvielu režīmā, tai skaitā aukstā starta režīmā.

  • Visi motoru ar tiešu iesmidzināšanu komplektu izpildījuma varianti ir projektēti konkrētam modelim ar noteiktu dzinēja tipu. Ražotāji neražo universālus komplektus, ko būtu iespējams iestatīt patstāvīgi.

baner1

baner2

baner3

baner1

baner2

baner3

baner1

Kontaktā informācija
(+371) 296 22228
 
info@dacota.lv
 
Rīga, Vienības gatve 136a, LV-1058, Latvija