Darba laiks:
Pirmdien - Piektdien       9:00-19:00
Sestdiena                         10:00-16:00
Svētdiena                          Brīvs
Kontaktā informācija
(+371) 296 22228

        info@dacota.lv

Rīga, Vienības gatve 136a, LV-1058.

Automašīnai, kura darbojas ar gāzi, ir daudz priekšrocību. Piemēram, „izplūde” ir daudz tīrāka: atgāzes ir mazāk bīstamas cilvēka veselībai un apkārtējai videi (2-3 reizes). Arvien izjūtamāks, tās izmantošanas laikā, ir ekonomiskais efekts, pie esošā benzīna cenu līmeņa: vieglās automašīnas gāzes iekārta atmaksājas jau pēc 20 000 km noskrējiena. Taču tas nebūt vēl nav viss.

Auto gāzei, pēc daudziem parametriem, ir lielākas priekšrocības, salīdzinot ar pārējiem degvielas veidiem. Piemēram, masas vienības sadegšanas paaugstinātais siltums samazina patēriņu, savukārt, pateicoties slodžu samazinājumam uz detaļām, ievērojami palielinās dzinēja resurss un samazinās eļļas nodegums.

.

Tostarp, baloni, kuros tiek uzglabāta gāze, ir konstruktīvi aprēķināti attiecībā uz augstu spiedienu, un tiem ir liela izturības rezerve, tādējādi tiek izslēgta to sabojāšana avārijās, salīdzinājumā ar degvielas tvertnēm, kuras viegli deformējas, un izlijušais benzīns var viegli aizdegties. 

Tanī pat laikā, gāzes iekārtas uzstādīšanas lietderīgums turpina izraisīt strīdus autobraucēju starpā. Pretinieku galvenā argumentācija pamatojas tajā apstāklī, ka gāze ir sprādzienbīstama un nepatīkami ož.

.

Gāzes maisījumam pašam par sevi nekāda smaka nepiemīt, taču noplūdes atklāšanai tas tiek odorēts – piešķir specifisku „aromātu”. Odorantu nepatīkamais aromāts reizēm nokļūst salonā, pat sistēmas nevainojama hermētiskuma gadījumā. Defektu iespējams viegli novērst: ne retāk, kā vienu reizi mēnesī, ir jānolej kondensāts (izņemot 4. paaudzes LPG, 4. paaudzes gāzbalonu aprīkojums to veic automātiski) īpašā tvertnē, kā arī nevajag salonā turēt lupatas, kas tikušas izmantotas šajā procesā. Reizēm, attiecībā uz nepatīkamo smaku, vainojamas ir izplūdes gāzes. Taču, ja esam pilnīgi atklāti, tad arī benzīnam nebūt nav rožu aromāts. 

Kopumā, 4. paaudzes LPG, gāzbalonu sistēmas automašīnu ekspluatēšana nenozīmīgi atšķiras no parastās, benzīna sistēmas. Nepieciešams vienkārši zināt gāzdegvielas īpatnības, un izpildīt dažas speciālistu rekomendācijas. 

Iepriekš, kā visproblemātiskākais moments, ar gāzi strādājošai automašīnai, bija dzinēja iedarbināšana. Pateicoties modernajām LPG sistēmām, automašīnu viegli var iedarbināt jebkurā gada gadalaikā. Automašīnas ar inžektoru dzinēju vienmēr tiek iedarbinātas ar benzīnu, un pēc uzsilšanas automātiski pāriet uz GĀZI. Gadījumā, ja dzinējs ir uzsildīts, tad pāriešana uz dzinēja darbību ar Gāzi norit ļoti ātri. Neizraisot dzinējā detonācijas un vibrācijas. Attiecībā uz karburatora dzinēju ir dažas nianses. Ja automašīna tiek ekspluatēta tikai gada siltajā periodā, tad te nav ko piebilst – iedarbiniet ar gāzi. Savukārt, ja jūs lietojat automašīnu zemu temperatūru apstākļos, tad pirms iekonservēt automašīnu uz ilgstošu stāvēšanai (uz mēnesi vai nakti – nav lielas starpības), vēlams laicīgi to pārslēgt uz benzīnu, tādējādi ievērojami atvieglojot dzinēja iedarbināšanu. Tas attiecas uz 2. un3. paaudzes LPG sistēmām. 

.

Nosacīti klusā darbība un detonācijas neesamība tiek nodrošināta pateicoties tam, ka oktāna skaitlis gāzei ir augstāks kā šķidrajai degvielai (apmēram 100 vienību). Pateicoties gāzes īpašībām un barošanas sistēmas konstruktīvajām īpatnībām, par 5-7% samazinās spēka agregāta jauda. Automobiļa ekspluatēšanas laikā pilsētas apstākļos, šī starpība nav pārāk ievērojama. 

Ar sadzīves gāzi uzpildīties nevajadzētu, jo tā nav domāta šādam pielietojumam. Nav pieļaujama arī balona piepildīšana virs aprēķinātā līmeņa, jo tādā gadījumā pieaugs spiediens, un tas jau ir ļoti bīstami!

baner1

baner2

baner3

baner1

baner2

baner3

baner1

Kontaktā informācija
(+371) 296 22228
 
info@dacota.lv
 
Rīga, Vienības gatve 136a, LV-1058, Latvija